Kausi 2008-2009

(14.11.2008)
Edustusjoukkueelle kovan luokan vahvistuksia
Juha Venäläinen palaa edustusjoukkueen vahvuuteen. Viime kaudella II-divisioonan pistepörssin voittanut Venäläinen on pelannut alkukauden Suomi-Sarjaa Porvoon Hunterssa. Riku Rahikainen siirtyy HC Keski-Uusimaasta Tiikereiden vahvuuteen. Rahikainen on pelannut SM-Liigaa Jypissä, Jokereissa ja Ilveksessä sekä Mestistä Kiekko-Vantaassa. Vuoden loppuun kestävillä lainapapereilla siirtyy Huntersista mv Janne Karvonen. Kaikki kolme nähtäneen tositoimissa huomisessa KelA pelissä.
(23.10.2008)
NasKi - Jää-Tiikerit 3-4 JA
Miesten II-divisioonaa pelaava edustusjoukkue haki jatkoaikavoiton sarja kakkoselta Pajulahdessa keskiviikkona käydyssä ottelussa lukemin 3 - 4 (1-0 1-2 1-1 0-1). Tasaväkisen ottelun voittomaalin teki Ville Herold Henry Ålanderin syötöstä pelikellon näyttäessä aikaa 63:25. Tiikereiden maalissa Janne Karvonen jatkoi varmoja otteitaan torjuntaprosentin ollessa 94,55%. Seuraava peli on lauantaina 25.10.2008 klo 17.00 Mäntsälän jäähallissa, vastustajaksi asettuu NuPS.
(22.10.2008)
Edustusjoukkueelle vahvistuksia Huntersista
Marraskuun alkuun asti pelaa Tiikereiden vahvuudessa Suomi-Sarja joukkue Porvoon Huntersista lainapapereilla saadut maalivahti Janne Karvonen, puolustaja Joni Koskela sekä hyökkääjät Petter Larsen ja Janne Seivo. Kokoonpanoon palaavat sairastuvalta Mikko Toivonen ja Toni Järvinen, loukkaantuneina ovat edelleen Juha Taljavaara ja Tapani Kapanen.
(19.10.2008)
Edustusjoukkueelle täysi pistepotti
Edustusjoukkue voitti molemmat viikonlopun pelit. Lauantaina Mäntsälässä pelatussa ottelussa kaatui Viikingit Helsingistä lukemin 4-3. Sunnuntaina Jää-Tiikerit voittivat Heinolassa Tinatuopit selvänumeroisesti 2-6. Tiivis ottelutahti jatkuu NasKi:n vieraana Pajulahdessa keskiviikkona. Seuraava kotiottelu on lauantaina 25.10.2008 klo 17.00. Vastustajana on silloin NuPS Nummelasta. Tervetuloa!
(12.10.2008)
Edustusjoukkueelle kauden ensimmäinen voitto
Miesten II-divisioonaa pelaava edustusjoukkue saavutti kauden avausvoiton eilen Mäntsälässä käydyssä ottelussa Jää-Tiikerit - Heartbreakers, Anjalankoski lukemin 4 -2. Kauden alusta huomattavasti otteitaan terävöittänyt Jää-Tiikerit kohtaa seuraavassa kotipelissä Viikingit Helsingistä. Jää-Tiikerit - Viikingit lauantaina 18.10.2008 klo 17.00 Tervetuloa!

(6.10.2008)
Pete Lehikoinen jatkaa edustusjoukkueen valmentajana
Kesken viime kauden edustusjoukkueen peräsimeen astuneen Petri "Pete" Lehikoisen kanssa on tehty yhden vuoden jatkosopimus. Hän toimii kauden 2008 - 2009 edustusjoukkueen vastuuvalmentajana. Edustusjoukkue pelaa II-divisioonan lohko 1:ssä, otteluohjelman voi käydä katsomassa www.finhockey.fi/tulospalvelu/ii-divisioona ja sieltä Etelä, lohko 1