Etusivu

Ajankohtaista

Jää-Tiikerit aloitti uuden kauden 18.8. Harjoitukset jatkuvat maanantaisin ja keskiviikkoisin sekä kotipelipäivä on perjantaisin. Seuran toiminta laajeni. Vuoden tauon jälkeen A-nuorten joukkue heräsi henkiin.
Kausi lähti käyntiin. Jää-Tiikerit kävi pelaamassa Hyvinkäällä ensimmäisen sarjapelinsä 5.10.2013.
Paikallisvastustaja Hawks Järvenpäästä hävisi Jää-Tiikereille miesten III-divisioonan ottelussa perjantaina 5.12.2011. Lisää ottelusta liitteessä.
Lisää otteluista liitteessä.
Lisää liitteessä.
A-nuoret kohtaavat ensimmäisessä jatkosarjan pelissään EPS:n Espoosta. Peli pelataan lauantaina 5.11.11 klo 18:50 Espoonlahdessa.
Jää-Tiikereiden edustusjoukkue on pelannut kolme ottelua III-divisioonan karsintasarjaa Etelän lohko 2. Ensimmäisen pelin Jää-Tiikerit hävisi kotona hyvinkään H.K.H.:lle. Peli päättyi Jää-Tiikerit - H.K.H. 3 - 6. Seuraavassa pelissä Jää-Tiikerit matkusti KoPon vieraaksi Paloheinään. Ottelu päättyi Jää-Tiikereiden voittoon 11 - 7. Jää-Tiikerit kohtasi kotonaan seuraavaksi HC Ludwigin. Peli oli tapahtumiltaan vaisu, vaikka maalia tuli molempiin päihin runsaasti. Jää-Tiikerit oli toisen erän jälkeen jo 10 - 1 johdossa. Vastustaja näytti kuitenkin kolmannessa erässä kuinka maaleja tehdään ja voittivat erän 6 - 2. Ottelun lopputulos oli kuitenkin Jää-Tiikereille 12 - 7.
A-nuoret on pelanneet alkusarjassa kolme kotiottelua. Kaikki ottelut on päättyneet Jää-Tiikereiden kotivoittoon.
Jää-Tiikereiden A-nuoret kohtasivat sarja-avauksessa Nikkarit Riihimäeltä. Tiikerit voittivat ottelun selvänumeroisesti 14 - 7.
RSS ATOM